佐々木明:Vancouver 2010

Posted by ビリー・デコラ Billy DeCola
今日はバンクーバー・オリンピック スキー男子回転 佐々木明の応援に行ってきました。大会は朝から始まり、雨と雪が混じった天候でした。102人の選手が出場し、その中の上位30人がメダルへの権利を得ます。佐々木の一本目は、その権利を得るに十分な滑りで13位に。観客も盛り上がっていました。二本目も完走しましたがメダルには届かず18位に。彼は落ち込んでいましたがよくやったと思います!
ビリー・デコラ

I went to Whistler today to support my friend Akira Sasaki who was competing in the 2010 Olympic Alpine Slalom Ski event. It started early AM and weather was mixed rain/snow. There were 102 people in the event and only 30 would qualify to compete for the gold. Akira's first run was good enough to get him through - he was 13th overall! The crowd went wild. Akira didn't win a medal today; he was disappointed. But he did a great job and his family and friends are proud of him.
Billy DeCola.

0 comments:

Post a Comment