3アミーゴス:3 Amigos

Posted by 彫倭 Akilla a.k.a. Horiyamato
先日3アミーゴスがTATTOO SOULに遊びに来てくれました(笑)。
My 3 amigos came to TATTOO SOUL... hehe...
¿Bueno?
They are...




... Kengo (ex-pro MMA fighter), KID (Krazy Bee) and Boku (Krazy Bee)...
Those mascaras are souvenir from Mexico.
謙吾、キッドくん、朴でした。。。マスクはメキシコみやげ。いやぁ〜笑えました。
彫倭
Akilla a.k.a. Horiyamato.

0 comments:

Post a Comment